-
Q&A
Produkty Slavito
- Czy Wasze produkty są produkowane w Polsce?
Tak, wszystkie produkty Slavito są produkty są produkowane w Polsce, choć część składników użytych do produkcji pochodzi z różnych części świata.
- Czy można łączyć ze sobą poszczególne suplementy w proszku?
Tak, jak najbardziej. Szczególnie polecamy łączenie witaminy B-Complex z witaminą C, gdyż poprawia ona wchłanianie witamin z grupy B. Zalecamy również wymieszanie ich z odpowiednio większą ilością wody.
- Czy Wasze produkty zawierają gluten?
Nie, wszystkie produkty marki Slavito są naturalnie bezglutenowe.
- Czym się różni witamina C kompleks od liposomalnej?
Witaminy te różnią się między sobą składem oraz formą produktu. Witamina C kompleks występuje w postaci proszku, natomiast liposomalna witamina C – w postaci płynnej. W przypadku liposomalnej witaminy C zastosowano dodatkowo formułę liposomalną – liposomy umożliwiają długotrwałe oraz stabilne zamknięcie witaminy C w ich wnętrzu. Dzięki temu witamina C jest efektywnie wchłaniania i dostarczana bezpośrednio do komórek.
Witamina C kompleks jest połączeniem dwóch form witaminy C (kwasu askorbinowego i askorbinianu sodu z ekstraktami z Rokitnika zwyczajnego (będącego naturalnym źródłem witaminy C), Pomarańczy gorzkiej (będącej źródłem bioflawonoidów) oraz Brunatnicy Undaria pierzastodzielna (będącej źródłem fukoksantyny).
- Dlaczego po spożyciu wit. B3 jestem cała czerwona i czuję, jakby dosłownie „płonęła” mi skóra?
Suplementacja witaminy B3 powoduje rozszezrenie tętnic, tętniczek przednarządowych i wszystkich naczyń krwionośnych, przez co może pojawić się efekt FLUSH (przekrwienie, delikatna wysypka, swędzenie, zaczerwienienie skóry) ustępujący po kilku godzinach. Efekt FLUSH – mimo iż nieprzyjemny i niekomfortowy w odczuwaniu – nie jest szkodliwy dla zdrowia.
- Czy suplementy Slavito mogą stosować dzieci?
Aktualnie posiadamy w ofercie trzy produkty stworzone z myślą o dzieciach – HelioVit Kids, Witaminę C Kids oraz Multiwitaminę Kids. W celu dobrania odpowiedniej dla dziecka dawki, zalecamy konsultację z lekarzem.
- Włożyłam Koenzym Q10 do lodówki, a rano okazało się, że zrobił się tak gęsty, że trudno było go użyć. Skąd taka sytuacja? Czy suplement nadaje się do spożycia?
Koenzym Q10 marki Slavito zawiera olej MCT – czystą substancję pochodzenia wyłącznie naturalnego. W zbyt niskich temperaturach naturalną cechą oleju jest jego tężenie i gęstnienie. Nie powoduje to spadku jakości produktu (taki suplement jak najbardziej nadaje się do spożycia).
W związku z powyższym zalecamy przechowywać Koenzym Q10 w kuchni, gdzie zwykle temperatura jest wyższa (najlepiej w zacienionym miejscu, np. w szafce). Produkt, który zgęstniał pod wpływem niskiej temperatury można w łatwy sposób przywrócić do prawidłowej struktury – w tym celu należy wstawić zamkniętą szczelnie buteleczkę do wypełnionego (do połowy) ciepłą wodą kubka i odczekać ok. 10-20 minut.
- Czy Bołotówkę można rozcieńczać z wodą? Ma bardzo intensywny smak.
Bołotówka najlepiej zakwasza żołądek w czystej postaci. Jeśli smak jest trudny do zaakceptowania (zwłaszcza na początku stosowania), można ją rozcieńczyć niewielką ilością wody. Polecamy jednak zmniejszać sukcesywanie ilość dodawanej wody do momentu przyzwyczajenia się do smaku.
- Czy Wasze produkty można rozpuścić w mniejszej ilości wody, niż jest to napisane na opakowaniu?
Tak, jak najbardziej można rozpuścić suplement w mniejszej ilości wody. Polecamy natomiast wypić dodatkowo wodę po spożyciu suplementu, po to aby ułatwić etap uwalniania substancji aktywnych w organizmie.
- Czy Wasze produkty mogą być stosowane. przez kobiety w ciąży oraz karmiące piersią?
Ze względu na to, że kobiety będące w ciąży oraz karmiące piersią to bardzo wrażliwa grupa, chęć przyjmowania jakiegokolwiek suplementu powinna być skonsultowana z lekarzem prowadzącym.
- Czy można otwierać kapsułki i spożywać sam proszek?
Nie, gdyż niektóre z suplementów mogą mieć bardzo nieprzyjemny smak, a dodatkowo składniki zamknięte w kapsułkach po wysypaniu mogą stracić część swoich właściwości.
- W jaki sposób przechowywać prod.ukty Slavito?
Zalecamy przechowywać produkty zgodnie z informacją zamieszczoną na opakowaniu.
- Czy Maślan sodu posiada kapsułkę dojelitową?
Tak, ze względu na specyfikę Maślanu sodu, do jego produkcji użyliśmy kapsułki dojelitowej. Kapsułka ta uwalnia składnik aktywny dopiero w miejscu najbardziej właściwym, czyli w jelitach. Z tego też względu przed spożyciem nie należy wysypywać zawartości kapsułki.
- Czy olejki konopne Slavito są przebadane?
Tak, każda partia olejków CBD jest przebadana w Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Badania dotyczące poszczególnych olejków znajdują się w zakładkach właściwych im produktów.
- Czy Kolagen HerbinumVita może być stosowany przez mężczyzn?
Jak najbardziej :) Kolagen HerbinumVita jest przeznaczony dla wszystkich osób, które potrzebują wsparcia w zakresie regeneracji tkanki chrzęstnej (co przekłada się na prawidłowe funkcjonowanie stawów i łagodzenie bólu), poprawy metabolizmu i odporności, a także wzmocnienia skóry, włosów i paznokci.
- Co to jest NatiCol?
Naticol® to gama bioaktywnych i biodostępnych peptydów kolagenu morskiego pochodzenia naturalnego. Peptydy te pochodzą głównie z rodzaju kolagenu najczęściej występującego w organizmie człowieka: kolagenu typu I.
Cząsteczki kolagenu Naticol® mają średnią masę cząsteczkową 4000 daltonów, dzięki czemu charakteryzuje się on bardzo wysoką przyswajalnością.
Naticol® został stworzony przez francuską firmę WeishardtGroup, obecną na rynku od 1839r.
- Co to jest OptiMSM?
OptiMSM® to najwyższej jakości metylosulfonylometan (MSM), który dostarcza organizmowi czystą, organiczną siarkę. Dzięki kilkukrotnej destylacji i zaawansowanemu procesowi oczyszczania, OptiMSM® zapewnia doskonałą przyswajalność i skuteczność. Siarka organiczna odgrywa kluczową rolę w utrzymaniu zdrowych stawów, wspomagając regenerację ścięgien i więzadeł oraz produkcję ważnych związków takich jak kolagen, keratyna i kwas hialuronowy.
- W jaki sposób stosować węgiel aktywny?
1 płaską miarkę proszku należy zalać 100 ml ciepłej, przegotowanej wody, jednocześnie mieszając do utworzenia zawiesiny, którą należy szybko wypić, nie czekając na utworzenie osadu. Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.
- Dlaczego przed użyciem suplementu producent zaleca konsultację z lekarzem?
Konsultacja z lekarzem umożliwi ocenę stanu zdrowia konsumenta, a także dobranie odpowiedniej dawki produktu, co przełoży się na uzyskanie najlepszych efektów suplementacji.
- Jakie substancje słodzące są wykorzystywane w produktach Slavito?
Do nadania słodkiego smaku niektórym suplementom używamy Stewii oraz D-rybozy.
- Jakie barwniki są wykorzystywane do produkcji suplementów diety Slavito?
Do produkcji naszych suplementów diety nie wykorzystujemy sztucznych barwników. Barwę produktów determinują użyte soki owocowe oraz ekstrakty roślinne.
- W jaki sposób uniknąć zbryleń produktów sypkich?
Mieszanki produktów są podatne na zbrylanie w przypadku dłuższego kontaktu z wilgotnym powietrzem lub zawilgoconą miarką (łyżeczką). Tego typu zbryleń można uniknąć, stosując za każdym razem suchą i czystą miarkę oraz jak najkrócej eksponując powierzchnię produktu w trakcie pobierania porcji. Po każdorazowym użyciu należy upewnić się, że pojemnik jest prawidłowo zamknięty.
- Jakie opakowania są wykorzystywane przy produkcji probiotyków?
Wszystkie nasze produkty w płynie – łącznie z probiotykami – posiadają opakowania wykonane z ciemnego szkła. Zapobiega to migracji elementów opakowania do zawartości, a także ogranicza dostęp światła do składników aktywnych.
Rejestracja w sklepie
- Jak mogę zapisać się do newslettera?
Do subskrypcji naszego newslettera możesz zapisać się podczas zakładania konta na naszej stronie bezpiecznasuplementacja.pl. Drugim sposobem jest wpisanie swojego adresu mailowego i kliknięcie „Zapisz się” w sekcji newslettera na dole strony lub w wyskakującym okienku pop-up. Na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość, w której należy potwierdzić subskrypcję.
- Zapisałem się do newslettera, ale nie otrzymałem kodu ze zniżką -10% na produkty Slavito. Co mam zrobić?
Skontaktuj się nami mailowo na adres bezpieczna.suplementacja.sklep@gmail.com. Chętnie pomożemy w rozwiązaniu problemu :)
- Jak skorzystać z programu lojalnościowego?
Aby skorzystać z programu lojalnościowego, musisz mieć założone konto w naszym sklepie. Jak to zrobić?
- Wejdź na stronę bezpiecznasuplementacja.pl
- W prawym górnym roku strony kliknij ikonkę „Konto”, a następnie „Zarejestruj się”
- Uzupełnij swoje dane
- Kliknij przycisk „Rejestracja”.
Za każde zrobione w naszym sklepie zakupy otrzymasz punkty lojalnościowe, które możesz wymienić na zniżkę przy kolejnych zakupach. Aby to zrobić, wystarczy że z poziomu koszyka wpiszesz liczbę punktów, które chcesz wykorzystać.
- Nie pamiętam hasła do mojego konta klienta. Co mam zrobić?
Podczas logowania na konto klienta można zresetować hasło, klikając „Zapomniane hasło”. Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość zawierająca link aktywujący nowe hasło.
Moje zamówienie
- Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak, jak najbardziej. Zachęcamy do kontaktu pod następującymi numerami telefonów: 604 727 405 oraz 780 286 372.
- Czy wysyłacie przesyłki za granicę?
Zamówienia wysyłamy do wszystkich krajów Unii Europejskiej. W Wielkiej Brytanii produkty Slavito są dostępne u naszego partnera Miss Lamonique (https://misslamonique.co.uk/), który prowadzi również wysyłkę do Stanów Zjednoczonych.
- Czy sprzedajecie swoje produkty stacjonarnie?
Niestety, obecnie nie ma takiej możliwości, ale zachęcamy do zakupów z opcją wysyłki.
- Jak dokonać zwrotu zamówienia lub części zamówienia?
Jeśli chcesz zwrócić zamówienie, zapakuj nienaruszone opakowanie z produktem i wyślij je na adres:
Logistiko Sp. z o. o.
ul.Grunwaldzka 5a
99-300 Kutno
Prosimy również o wiadomość dotyczącą zwrotu na adres e-mail: kontakt@bezpiecznasuplementacja.pl.
Więcej informacji dotyczących zwrotów znajdziesz tutaj. (link)
- Mam kod rabatowy. Gdzie mogę go użyć?
Kod rabatowy należy wpisać przed opłaceniem zamówienia, w zakładce „Koszyk”, w polu „Mam kupon rabatowy” i zatwierdzając go poprzez przycisk „Dodaj”.
- Jakie są dostępne metody wysyłki?
Możesz wybrać przesyłkę kurierską FedEx, GLS,DPD lub Poczty Polskiej, Paczkomaty InPost, a także przesyłkę za pobraniem za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera DPD lub FedEx.
- Jak mogę anulować moje zamówienie?
Skontaktuj się z nami telefonicznie: 604 727 405/ 780 286 372 lub mailowo: bezpieczna.suplementacja.sklep@gmail.com(pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00).
- Czy mogę dodać produkty do złożonego już zamówienia?
Niestety, w złożonym zamówieniu nie ma już możliwości edycji. Jeśli jednak nie jest za późno, możesz spróbować anulować zamówienie, wysyłając e-mail na adres: bezpieczna.suplementacja.sklep@gmail.com lub kontaktując się telefonicznie: 604 727 405/ 780 286 372. Jeśli jeszcze nie wysłaliśmy Twojego zamówienia, będziesz mógł z niego zrezygnować i dokonać zakupów na nowo.
- Czy wysyłacie przesyłki do Wielkiej Brytanii?
Niestety nie, natomiast w Wielkiej Brytanii produkty Slavito są dostępne u naszego partnera Miss Lamonique (https://misslamonique.co.uk/).
- Czy wysyłacie przesyłki do Stanów Zjednoczonych?
Niestety nie, natomiast nasz partner Miss Lamonique (https://misslamonique.co.uk/) prowadzi wysyłkę do Stanów Zjednoczonych.
- W jaki sposób wykorzystać punkty lojalnościowe?
Punktów lojalnościowych należy użyć przed finalizacją zamówienia, w zakładce „Koszyk”, w polu „Użyj punktów lojalnościowych”. Wybierz właściwą ilość punktów i zatwierdź przyciskiem„Przelicz punkty”.
- Jak szybko otrzymam moje zamówienie?
Staramy się realizować zamówienia najszybciej jak to możliwe. Zazwyczaj czas realizacji zamówienia na terenie Polski wraz z dostawą wynosi 1-3 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach, np. w przypadku inwentaryzacji magazynu, czas realizacji i wysyłki może ulec wydłużeniu do 7 dni roboczych.
- Czy mogę odebrać zamówienie w paczkomacie?
Tak, jak najbardziej. Jedną z dostępnych opcji wysyłki są właśnie Paczkomaty InPost.
- Co jeśli nie zdążyłem odebrać paczki z paczkomatu?
Nieodebrana paczka wróci do naszego magazynu, więc skontaktuj się z nami telefonicznie: 604 727 405/ 780 286 372. Po upływie terminu odbioru paczki z paczkomatu mamy dla Ciebie dwa rozwiązania: możemy nadać przesyłkę ponownie (lecz dopiero po zwrocie paczki na magazyn) lub możesz złożyć kolejne zamówienie, a za to, które do nas wróci oddamy Ci pieniądze.
- Czy mogę dokonać wymiany otrzymanego produktu?
Niestety, nie ma możliwości wymiany produktu bez rozliczenia pieniężnego. Możesz natomiast zwrócić zakupiony towar i złożyć nowe zamówienie.
Płatności
- W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
Swoje zamówienie możesz opłacić za pomocą szybkich płatności internetowych (Przelewy24), płatności odroczonych (PayPo), a także wpłaty na konto bankowe lub przy odbiorze (za pobraniem).
- Opłaciłem zamówienie zwykłym przelewem. Kiedy mogę się spodziewać zaksięgowania wpłaty i wysłania przesyłki?
Najczęściej wpłaty księgujemy następnego dnia po zrobieniu przelewu (zwłaszcza, jeśli przelew został zrobiony w godzinach popołudniowych). Po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie jest przekazywane do realizacji i wysyłane w ciągu 1-3 dni roboczych.
- W jakim terminie otrzymam pieniądze za zwrot produktu?
Zwrotu pieniędzy za otrzymany towar dokonujemy maksymalnie w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
- W jaki sposób otrzymam pieniądze za zwrócony towar?
Jeśli dokonałeś płatności za pomocą szybkich płatności internetowych (Przelewy24) lub wpłaty na konto, zwrot pieniędzy otrzymasz na konto, z którego wykonałeś przelew. Jeśli natomiast płatność miała miejsce przy odbiorze (za pobraniem), pieniądze zwrócimy na podany przez Ciebie numer konta.
- Nie powiodła się płatność za zamówienie. Co mam zrobić?
W przypadku problemów z płatnością, możliwe jest uregulowanie należności za pomocą przelewu tradycyjnego na numer konta 73 1240 3129 1111 0010 9860 7968.